Faktem stało się stwierdzenie, że rok 2016 to rok eFMCG. Niedawno Mlekovita rozpoczęła sprzedaż hurtową online na platformie HURTUM. Teraz przyszedł czas na kolejnych potentatów. Do grona dostawców na www.hurtum.pl dołączyli tacy gracze jak NORDIS, DUDA czy MICHAŁOWSKI. Tym samym, na platformie handlu FMCG, dostępnych jest już ponad 70 dostawców zarówno lokalnych, jak i ogólnopolskich.
„Rozpoczęcie
współpracy z tak dużymi podmiotami to dla Nas ogromny sukces. Zarówno w związku
z poszerzeniem oferty o bardzo popularne
produkty, jak również korzyść wizerunkowa. Zaufanie, którym obdarzyły nas podmioty
funkcjonujące na rynku nierzadko ponad ćwierć wieku, pokazuje nam, że eCommerce na stałe zagościł w
FMCG.” – komentuje Magdalena Gołębiewska współzałożycielka i szefowa komunikacji
w spółce.
Nordis, producent i dystrybutor żywności mrożonej, działający od 1968 roku. Spółka oferuje produkty pod marką własną, jak również wyroby innych marek, np.: Hortex, Dr.Oetker, Frosta, Grycan, Nestle, Aviko czy McCain. Blisko 150 z nich można już nabyć na HURTUM.
DUDA, największa w Polsce firma zajmująca się ubojem i rozbiorem mięsa czerwonego. Spółka kontroluje i jest zarazem najważniejszą częścią grupy kapitałowej, którą aktualnie tworzy około 30 firm z branży rolno-spożywczej z terenu całej Polski, Ukrainy oraz Niemiec. Wyroby DUDA dostępne są na HURTUM w województwie wielkopolskim oraz mazowieckim.
„Pozycja lidera w swoim sektorze zobowiązuje. Również do tego aby wyznaczać trendy oraz wykorzystywać nowoczesne kanały dotarcia. Niewątpliwie takim kanałem jest HURTUM. Rozpoczęliśmy współpracę z platformą aby zapewnić naszym klientom biznesowym wygodny i szybki dostęp do naszych produktów. eCommerce ma ogromny potencjał i widzimy niesamowite możliwości rozwoju w tym sektorze.” – podsumowuje Sławomir Kopczyński, Dyrektor ds. Rynku Horeca z Centrum Mięsnego Makton (część Grupy Kapitałowej PKM DUDA SA).
Michałowski, hurtownia piwa, wina, alkoholi wysokoprocentowych oraz napojów, funkcjonująca na rynku już ponad 25 lat. Kilkaset produktów z oferty Michałowski można już nabyć na HURTUM.
Jak czytamy w misji firmy Michałowski “(…) zamierzamy być najbardziej innowacyjną
firmą tego typu w kraju”. Rozpoczęcie współpracy z HURTUM, to zdecydowanie krok
w kierunku jej realizacji.
HURTUM to platforma do zakupu produktów FMCG dla podmiotów biznesowych. Łączy producentów i hurtownie ze sklepami spożywczymi, HoReCa, stacjami benzynowymi a także po prostu firmami zamawiającymi kawę i herbatę dla pracowników czy też środki czystości. Na rynku od niedawna, od września 2015, jednak rozwijająca się bardzo dynamicznie. Na samej platformie dostępnych jest już kilkanaście tysięcy produktów, a liczba Kupujących oraz transakcji rośnie z miesiąca na miesiąc w szybkim tempie.
„Branża FMCG ma ogromny potencjał. Od zawsze oceniana jako najbardziej odporna na finansowy kryzys i najbardziej dynamiczna, właśnie wchodzi do eCommerce. Tempo wzrostu jest wręcz niesamowite. Szacuje się, że do końca 2016 roku, globalna wartość sprzedaży eFMCG stanowić będzie ponad 5% całego FMCG (5,3%, Kantar Worldpanel)” – komentuje Ewelina Siedlecka, założycielka platformy HURTUM – „Polska ma jednak wiele do nadrobienia. Na teraz wartość ta wynosi na naszym rodzimym rynku 0,2%” – dodaje Siedlecka.
Już jakiś czas temu Portal Spożywczy
pisał: “(..)Jeśli wszystkie kraje osiągną
poziom penetracji Korei Południowej oraz częstotliwość robienia zakupów brytyjskich
konsumentów, sektor e-commerce będzie stanowił ponad 1⁄4 (28%) wartości
sprzedaży FMCG na głównych rynkach. Umiejętne i szybkie zidentyfikowanie i
wykorzystanie możliwości, które oferuje rynek eFMCG, może przynieść znaczące
dochody (…)”.
Można śmiało powiedzieć, że HURTUM właśnie wykorzystuje te możliwości.
Kontakt dla mediów:
Magdalena Gołębiewska
Magdalena.golebiewska@hurtum.pl
+48 884 639 748
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET